Ga naar de inhoud
Categorie: Service en Onderhoud

Met een onderhoud en service abonnement komen wij niet alleen elke 12 of 24 maanden langs voor onderhoud. We staan ook voor je klaar in het geval van een storing of een aanpassing aan jouw installatie. Tijdens de installatie of het eerste onderhoud hebben we jouw installatie in onze adminsitratie opgenomen. We weten dus veel over je installatie. Heeft jouw installatie aandacht nodig of wil je iets laten vervangen, uitbreiden of aanpassen dan komen wij binnen een redelijke termijn bij je langs. Hiervoor rekenen wij geen voorrijkosten, dat is immers inbegrepen in het abonnement.

Heb je last van een storing en een onderhoud en service abonnement bij ons? Dan kun je ons in geval van nood 7 dagen per week bereiken. We proberen je zo snel mogelijk op afstand te helpen. Regelmatig is het immers iets kleins en hoeven wij niet langs te komen. Omdat we jouw installatie kennen kunnen we je ook goed helpen. Komen we er op afstand niet uit? Dan komt één van onze monteurs natuurlijk bij je langs. Als het echt nodig is zelfs binnen 24 uur. In wat minder spoedeisende gevallen maken we op korte termijn een afpsraak.

We rekenen dus geen voorrijkosten als we langs komen dat valt onder het abonnement. Het arbeidsloon voor de werkzaamheden die we uitvoeren en de materialen die nodig waren berekenen wel. Je ontvangt hiervoor achteraf een factuur. Wanneer we nog een keer langs moeten komen omdat we een onderdeel hebben moeten bestellen en/of omruilen onder garantie dan berekenen we voor dat bezoek ook geen voorrijkosten.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *